Skip to main content

Правила поведінки в кінотеатрі

Усі Відвідувачі мережі Кінотеатрів «ЗЛАТА» повинні дотримуватися цих Правил відвідування Кінотеатру, та у разі відвідування Кінотеатру вважаються такими, що автоматично погоджуються з цими Правилами:

Правила відвідування кінотеатру «Злата»

1. Загальні умови

1.1. На території Кінотеатру поведінка Відвідувачів повинна відповідати вимогам, встановленим положеннями цих Правил.

1.2. Відвідуючи сеанс кінофільму, Відвідувач повинен зберігати придбаний ним квиток та фіскальний чек до кінця сеансу.

1.3. Діти до 5 років мають можливість відвідувати сеанси у Кінотеатрі безкоштовно ( за наявності посвідчення,свідоцтва), без надання окремого місця та за присутності одного із батьків.

1.4. У випадку відсутності Відвідувачів на певний сеанс кінофільму, час очікування складає 20 хвилин від початку сеансу, після чого даний сеанс вважається відміненим.

1.5. Перегляд деяких кінофільмів може підпадати під вікові обмеження, встановлені Міністерством культури і туризму України, тому Відвідувачам, які за віком підпадають під такі обмеження, може бути відмовлено у продажу квитків на такий кінофільм. За присутність дитини у кінозалі під час показу таких кінофільмів несуть повну відповідальність батьки цієї дитини або повнолітні особи, що її супроводжують та які мають право купити квитки на такий кінофільм.

2. Необхідно пам'ятати

2.1. Квиток на сеанс, придбаний через касу Кінотеатру, може бути повернутий Відвідувачем не пізніше ніж за 15 хвилин до початку кіносеансу, за умови наявності у Відвідувача фіскального чеку та квитка.

2.2. Порядок повернення квитків, придбаних через Інтернет, встановлюється адміністраторами відповідних Інтернет-сторінок, з якими Відвідувачу необхідно ознайомитися самостійно.

2.3. Зазначений у квитку час початку сеансу означає час початку демонстації відповідного кінофільму, включаючи анонси, рекламні та інформаційні ролики.

2.4. Повну відповідальність за зміст реклами, розміщеної на території Кінотеатру, несе рекламодавець. Кінотеатр несе відповідальність лише за відповідність порядку розміщення цієї реклами Законам України.

2.5. У Кінотеатрі діють постійні та тематичні акційні пропозиції, про які можна дізнатися з оголошень у Кінотеатрі та на сайті Кінотеатру, по телефону Кінотеатру, а також у адміністратора і касирів Кінотеатру.

Запрошення Кінотеатру (Вільний Квиток) дає право на одне відвідування Кінотеатру одним Відвідувачем, протягом зазначеного в ньому строку дії. Запрошення Кінотеатру (Вільний Квиток) не діє на прем’єрні покази кінофільмів та на сеанси, які демонструються у залі Кінотеатру Злата. Загальна кількість відвідувачів одного сеансу за Вільними Квитками є обмеженою відповідно до умов договорів з дистриб’юторами.

2.6. Відвідувач зобов’язаний дбайливо ставитись до майна Кінотеатру та не допускати дій, що можуть пошкодити майно. У разі нанесення матеріальної шкоди обладнанню, майну та інвентарю Кінотеатру, Відвідувач зобов’язаний у повному обсязі відшкодувати Кінотеатру завдану шкоду.

У разі нанесення матеріальної шкоди майну, обладнанню та інвентарю Кінотеатру винні особи можуть бути притягнуті до кримінальної відповідальності згідно Кримінального кодексу України в залежності від ознак складу злочину, а також до адміністративної відповідальності, з виплатою повної вартості зіпсованого майна.

2.7. Відео- та фотозйомка на території Кінотеатру дозволяється лише при завчасному письмовому узгодженні цього питання з адміністрацією Кінотеатру.

2.8. Адміністрація Кінотеатру має право вимагати пред'явити документ, що засвідчує особу Відвідувача, у разі якщо продаж квитків провадиться за пільговим тарифом (студенти мають пред’явити студентський квиток, пенсіонери — пенсійне посвідчення, тощо), або виникає необхідність встановити вік Відвідувача з метою перешкодити перегляду ним кінофільму, що має вікові обмеження, чи купівлі ним алкогольних напоїв.

2.9. Адміністрація Кінотеатру залишає за собою право у будь-який час змінювати ці Правила та цінову політику Кінотеатру.

2.10. З усіх питань виконання цих Правил можна звертатися до адміністрації Кінотеатру — на сайті Кінотеатру, на офіційних групах Кінотеатру у соціальних мережах, по телефону Кінотеатру, а також безпосередньо до адміністратора Кінотеатру.

3. Правила відвідування сеансів формату 3D

3.1. Відвідувач, який придбав квиток на сеанс 3D з використанням 3D-окулярів, автоматично погоджується з умовами правил відвідування та перегляду сеансу 3D формату.

3.2. Батьки дитини самі визначають можливість сприйняття 3D фільму дитиною. Діти до 12 років допускаються на сеанс тільки у супроводі дорослих.

3.3. Якщо Відвідувач носить звичайні окуляри, то 3D-окуляри необхідно надягати зверху окулярів з діоптріями. Кінотеатр не несе відповідальності за можливий дискомфорт для очей Відвідувачів від перегляду фільму у форматі 3D. Якщо у Відвідувача є проблеми із зором, він має отримати консультацію лікаря перед відвідуванням Кінотеатру.

3.4. 3D-окуляри можуть використовуватись лише для перегляду 3D-фільмів в 3D-залі і не підходять для інших цілей.

3.5. 3D-окуляри можна придбати у касі кінотеатру, або скористатися своїми.

4. На території кінотеатру заборонено

4.1. При перегляді кінофільму категорично заборонено проводити відео- та фотозйомку (такі дії є кримінальним злочином згідно чинного законодавства України), перебувати у кінозалі з відео та фототехнікою під час сеансу! Велике прохання відео та фотокамери залишати поза кінозалом.

4.2. При перегляді кінофільму категорично заборонено користуватися засобами мобільного зв'язку, які на час сеансу повинні бути відключені.

4.3. Приносити на територію Кінотеатру та/або вживати на території Кінотеатру принесені з собою продукти харчування та напої, придбані в будь-яких інших закладах громадського харчування, супермаркетах, магазинах тощо.

4.4. Перебувати на території Кінотеатру у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, а також чинити будь-які дії, пов’язані з порушенням громадського порядку та/або такі, що заважають нормальному перебуванню на території Кінотеатру інших відвідувачів.

В тому числі заборонено: нецензурно висловлюватись, голосно розмовляти, лягати на місця для сидіння, викладати ноги на спинки крісел та на столи, розмовляти по мобільному телефону у залі під час перегляду кінофільму, приносити з собою на сеанс громіздкі речі, великі пакети тощо (якщо габарити таких речей заважають перегляду кінофільму), іншим чином заважати Відвідувачам Кінотеатру.

4.5. Проносити на територію Кінотеатру вогнепальну, газову, пневматичну та холодну зброю, вибухові пристрої та піротехніку, газові балончики; грати на території Кінотеатру в азартні ігри (карти і т.п.), що заборонено законодавством України.

4.6. Продаж алкогольних напоїв особам віком до 21 року забороняється. Відвідувачу може бути відмовлено у продажі алкогольних напоїв, якщо він не пред’явить документ, що посвідчує вік Відвідувача.

4.7. Паління заборонено на всій території Кінотеатру, включаючи паління електронних цигарок. За паління на території Кінотеатру Відвідувач може бути випроваджений з Кінотеатру без відшкодування йому будь-якої грошової компенсації. Штраф за паління на території Кінотеатру становить 500 (п*ятсот) гривень.

4.8. Смітити і розкидати в глядацьких залах та на території Кінотеатру будь-які предмети (упаковки, жувальні гумки, пляшки, серветки, залишки продуктів харчування тощо), залишати без нагляду речі, сумки, пакети та іншу ручну поклажу. Адміністрація не несе відповідальності за цілісність та збереження індивідуальних речей Відвідувачів.

4.9. Перебувати на території Кінотеатру з тваринами, не маючи на це спеціальних дозволів адміністрації Кінотеатру.

У випадку порушення будь-якої з наведених заборон Відвідувачу може бути відмовлено у продажу квитків та товарів без будь-якого пояснення, а також випроваджено з території Кінотеатру.

Правила повернення квитків у кінотеатрі «Злата»

Повернення Відвідувачам Кінотеатру «ЗЛАТА» грошових коштів за куплені квитки здійснюється відповідно до чинного законодавства України і цих Правил.

З Правилами повернення квитків Відвідувач може ознайомитися на інформаційній дошці (куточок покупця) Кінотеатру «ЗЛАТА», або у адміністрації Кінотеатру.

З усіх питань виконання цих Правил можна звертатися до адміністрації Кінотеатру, на офіційних групах Кінотеатру у соціальних мережах, по телефону Кінотеатру, а також безпосередньо до адміністратора Кінотеатру.

1. Загальні ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Кінотеатр «ЗЛАТА» здійснює продаж квитків на сеанси через каси Кінотеатру, через Інтернет, а також за відповідними договорами.

1.2. При поверненні Відвідувачам коштів за придбані квитки, співробітники Кінотеатру повинні дотримуватися чинного законодавства України і положень цих Правил.

1.3. Порядок повернення квитків, придбаних через Інтернет, встановлюється адміністраторами відповідних Інтернет-сторінок, з якими Відвідувачу необхідно ознайомитися самостійно.

1.4. Черговий адміністратор, головний бухгалтер і старший касир Кінотеатру здійснюють контроль за порядком повернення Відвідувачам коштів за придбані квитки.

1.5. Касири Кінотеатру, під керівництвом та за безпосередньої присутності старшого касира, здійснюють повернення Відвідувачам коштів за квитки, придбані через каси Кінотеатру.

1.6. Відповідальність за дотримання вимог цих Правил покладається на головного бухгалтера, чергового адміністратора, старших касирів і касирів відповідного Кінотеатру.

1.7. Квиток, отриманий Відвідувачем за запрошенням Кінотеатру (Вільний Квиток) поверненню не підлягає.

1.8. У поверненні коштів за квиток може бути відмовлено у випадках, прямо передбачених цими Правилами.

1.9. Адміністрація Кінотеатру «ЗЛАТА» залишає за собою право у будь-який час змінювати ці Правила.

2. Порядок та підстави повернення коштів за куплені квитки

2.1. Повернення коштів за квитки, придбані через каси Кінотеатру, здійснюється з дотриманням наступних строків та порядку:

2.1.1. при поверненні квитка, придбаного за готівку — повернення коштів Відвідувачу здійснюється у готівковій формі, у день виникнення обгрунтованої вимоги про повернення коштів (або іншої належної підстави відповідно до п.2.2 цих Правил), відповідно до вимог Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

2.1.2. при поверненні квитка, за який Відвідувачем було сплачено шляхом безготівкової оплати (платіжною карткою) — повернення коштів здійснюється покупцеві (Відвідувачеві) на ту платіжну картку, з якої ним були сплачені кошти за квиток, не пізніше десяти банківських днів з моменту повернення квитка.

2.1.3. При відсутності у Відвідувача квитка та/або фіскального (касового) чека, в разі відмови Відвідувача від оформлення або підписання формуляра/заяви на повернення квитка, а також у випадку прострочення Відвідувачем встановленого строку для вимоги, повернення грошових коштів не здійснюється.

2.2. Повернення коштів за придбані квитки здійснюється у відповідності до цих Правил, виключно у наступних випадках та з дотриманням наступних умов:

2.2.1. Обґрунтована вимога Відвідувача.

2.2.1.1. Обґрунтованою вимогою Відвідувача є вимога про повернення, пред'явлена не пізніше ніж за 15 хвилин до початку кіносеансу, на який був придбаний квиток, та за умови наявності у Відвідувача квитка, фіскального (касового) чека та належно оформленого формуляра/заяви на повернення квитка (з підписами Відвідувача, чергового адміністратора, старшого касира та касира). При відсутності квитка та/або фіскального (касового) чека, а також в разі відмови Відвідувача від оформлення або підписання формуляра/заяви, вимога про повернення коштів вважається необґрунтованою (безпідставною). Повернення грошових коштів у цьому випадку не здійснюється.

2.2.1.2. Для здійснення повернення коштів за придбані квитки, сума яких перевищує 100 (сто) гривень, Відвідувач зобов'язаний надати документ, що засвідчує особу Відвідувача (паспорт, ідентифікаційний номер, водійське посвідчення тощо) і написати заяву про бажання повернути придбаний квиток та отримати раніше сплачені за нього кошти, з вказівкою причини повернення.

2.2.1.3. У випадку звернення Відвідувача до касира Кінотеатру з вимогою про повернення коштів за придбаний квиток, касир зобов'язаний негайно зв'язатися із черговим адміністратором.

2.2.1.4. Черговий адміністратор повинен з'ясувати обґрунтованість вимоги Відвідувача, після чого:

А) У випадку необґрунтованої вимоги Відвідувача про повернення коштів за придбаний квиток, черговий адміністратор зобов'язаний чемно пояснити Відвідувачеві причини неможливості повернення грошових коштів.

Б) У випадку обґрунтованої вимоги Відвідувача щодо повернення коштів, що були ним сплачені за придбаний квиток готівкою та/або у безготівковій формі, персонал Кінотеатру здійснює дії, зазначені в п.2.3 цих Правил.

2.2.1.5. Повернення Відвідувачеві коштів за обґрунтованою вимогою, пред'явленою не пізніше ніж за 15 хвилин до початку сеансу, здійснюється в повному обсязі — 100% від вартості квитка.

2.2.1.6. Повернення Відвідувачеві коштів за необґрунтованою вимогою, а також за обґрунтованою вимогою, пред'явленою пізніше ніж за 15 хвилин до початку сеансу, не здійснюється.

2.2.2. Помилка касира.

2.2.2.1. У випадку, якщо Відвідувачеві, внаслідок помилки касира, був проданий квиток на інший сеанс і/або інше місце в кінозалі, вимога Відвідувача про повернення коштів за придбаний квиток розглядається незалежно від часу звернення Відвідувача, але не пізніше ніж протягом 20 хвилин з початку кіносеансу, на який було продано квиток, за умови наявності у Відвідувача квитка, фіскального (касового) чека та належно оформленого формуляра/заяви на повернення квитка (з підписами Відвідувача, чергового адміністратора, старшого касира та касира).

2.2.2.2. У випадку продажу Відвідувачеві квитка на інший сеанс і/або на інше місце в залі для глядачів, касир зобов'язаний негайно викликати чергового адміністратора та/або старшого касира, який безпосередньо приймає рішення і проводить повернення коштів за придбаний квиток.

2.2.2.3. Повернення коштів Відвідувачеві у випадку помилки касира здійснюється в повному обсязі — 100% від вартості квитка.

2.2.2.4. Після повернення Відвідувачеві коштів за придбаний квиток, Відвідувач має право придбати квиток на обраний ним інший сеанс і/або інше місце, за умови наявності вільних місць.

2.2.2.5. Старший касир за підсумками робочої зміни подає головному бухгалтеру Кінотеатру службову записку, у якій повинна бути зазначена наступна інформація:

загальна кількість повернутих квитків у зв'язку з помилкою касира;

загальна сума, що була повернута Відвідувачам;

прізвища касирів, у зв'язку з помилкою яких було здійснено повернення коштів за придбані квитки.

2.2.3. Скасування сеансу або перенесення часу проведення сеансу.

2.2.3.1. У випадку скасування сеансу або перенесення часу проведення сеансу, вимога Відвідувача про повернення коштів за придбаний квиток розглядається незалежно від часу звернення Відвідувача, але не пізніше ніж протягом 1 (одного) календарного дня, наступного за днем скасованого/перенесеного сеансу, за умови наявності у Відвідувача квитка та фіскального (касового) чека та належно оформленого формуляра/заяви на повернення квитка (з підписами Відвідувача, чергового адміністратора, старшого касира та касира).

2.2.3.2. У випадку скасування сеансу або перенесення часу проведення сеансу, касир у присутності старшого касира і/або головного бухгалтера Кінотеатру безпосередньо здійснює повернення Відвідувачам коштів за квитки, придбані на такий сеанс.

2.2.3.3. Повернення коштів у випадку скасування сеансу або перенесення часу проведення сеансу здійснюється в повному обсязі — 100% від вартості квитка.

2.2.4. Форс-мажорні обставини.

2.2.4.1. У випадку скасування сеансів або перенесення часу проведення сеансів внаслідок припинення роботи Кінотеатру за форс-мажорними обставинами (напр., при екстреній евакуації Відвідувачів у разі пожежі, повідомлення про замінування тощо), повернення коштів за придбаний квиток здійснюється виключно після відновлення нормальної роботи Кінотеатру.

2.2.4.2. Повернення коштів за квиток, придбаний Відвідувачем під час екстреної евакуації (а саме у часовий проміжок між оголошенням евакуації та відновленням нормальної роботи Кінотеатру), адміністрацією кінотеатру не здійснюється.

2.2.4.3. Повернення коштів за придбані квитки здійснюється за умови наявності у Відвідувача квитка, фіскального (касового) чека та належно оформленого формуляра/заяви на повернення квитка (з підписами Відвідувача, чергового адміністратора, старшого касира та касира), незалежно від часу звернення Відвідувача, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) календарних днів з моменту відновлення нормальної роботи Кінотеатру після припинення дії форс-мажорних обставин. При відсутності квитка та/або фіскального (касового) чека повернення грошових коштів не здійснюється.

2.2.4.4. Повернення Відвідувачам коштів за квитки, придбані через касу Кінотеатру за готівку, здійснюється касиром у присутності старшого касира і/або головного бухгалтера Кінотеатру, з дотриманням пункту 2.1.1 цих Правил.

2.2.4.5. Повернення коштів Відвідувачам коштів за квитки, придбані через касу Кінотеатру за безготівковою оплатою (платіжною карткою), здійснюється у відповідності до пункту 2.1.2 цих Правил.

2.2.4.6. Повернення коштів у випадку форс-мажорних обставин здійснюється в повному обсязі — 100% від вартості квитка.

2.3. У будь-якому випадку вимоги Відвідувача згідно підстав, наведених в п.п. 2.2.1, 2.2.2, 2.2.3 та 2.2.4 цих Правил, щодо повернення коштів, що були ним сплачені за придбаний квиток, персонал Кінотеатру здійснює наступні дії:

черговий адміністратор складає службову записку (формуляр) на ім'я головного бухгалтера Кінотеатру про необхідність видачі коштів з каси підприємства та/або повернення коштів у безготівковій формі в зв’язку з поверненням квитка, та візує таку службову записку (формуляр) у старшого касира;

після одержання візи старшого касира Кінотеатру, касир має право здійснити повернення Відвідувачеві коштів, раніше сплачених ним готівкою або у безготівковій формі за придбаний квиток;

всі службові записки (формуляри) за відповідну робочу зміну залишаються у старшого касира для обліку;

під час повернення коштів за придбані квитки, оригінал фіскального (касового) чеку на купівлю даних квитків та самі квитки залишаються у старшого касира та/або головного бухгалтера Кінотеатру. Відвідувачу видається другий примірник оригіналу фіскального (касового) чеку на повернення коштів.

3. Повернення заброньованих квитків

3.1. У випадку повернення Відвідувачем заброньованих квитків, так само як і у випадку невикуплення заброньованих квитків, сплачені Відвідувачем грошові кошти за послугу бронювання не повертаються.

3.2. При викупі раніше заброньованих квитків, повернення Відвідувачеві грошових коштів, сплачених ним в оплату вартості безпосередньо квитків, здійснюється в загальному порядку, встановленому цими Правилами.

4. Відповідальність за порушення цих правил

4.1. За порушення Цих Правил на головного бухгалтера, чергових адміністраторів, старшого касира, касирів, старшого адміністратора, директора Кінотеатру відповідно може бути покладена дисциплінарна і матеріальна відповідальність відповідно до положень чинного законодавства України.

4.2. У випадку порушення Відвідувачем цих Правил та/або заборон, наведених у Правилах відвідування Кінотеатру «ЗЛАТА» , Відвідувачеві може бути відмовлено у поверненні та/або продажу квитків та товарів без будь-якого пояснення, а також випроваджено з території Кінотеатру.

ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ВІДВІДУВАЧІВ У ПЕРІОД КАРАНТИНУ

1. Загальні ПОЛОЖЕННЯ

1. Відвідувачі Кінотеатру зобов'язані суворо дотримуватись наступних правил, що діятимуть протягом періоду
карантину:
1.1 Дотримуватись особистої гігієни (миття рук) та користування антисептичними засобами під час
перебування у кінотеатрі.
1.2 Дотримуватись безпечної відстані між іншими відвідувачами не менш 1,5 метри.
1.3 Постійно носити засоби персонального захисту (захисні маски або респіратори) під час знаходження у
публічних місцях кінотеатру, включаючи фойє, туалети, кінозали тощо.
1.4 Вживати їжу та напої дозволяється лише у кінозалі.
1.5 Знаходячись у кінозалі не пересаджуватись на інші вільні місця: вільні місця передбачені для забезпечення
безпечної відстані між іншими відвідувачами.
1.6 За вимогою персоналу Кінотеатру пройти обов’язковий температурний скринінг.
1.7 У випадку наявності симптомів респіраторного захворювання Клієнт зобов’язується залишатись вдома та
не відвідувати Кінотеатр.
1.8 Заради забезпечення епідеміологічної безпеки суспільства та виконання санітарних норм Відвідувач
погоджується з тим, що у випадках (1) відсутності у Відвідувача одягненого засобу персонального захисту
(захисні маски або респіратори), (2) ігнорування Відвідувачем вимог персоналу Кінотеатру щодо носіння засобу
персонального захисту, (3) наявності у Відвідувача симптомів респіраторного захворювання або високої
температури тіла: Кінотеатр має право відмовити Відвідувачу у придбанні квитків та доступі до кінозалу або
приміщення кінотеатру, а також наполягати на тому, щоб Відвідувач залишив приміщення Кінотеатру.

Трускавець 82200
вул Шевченка 36